هنگاميكه شما بازار سرمايهگذاي خود را مشخص كرديد و مخاطبان شما معلوم شد،
تلويزيون شهري بهطور غير قابل باوري مقرون بهصرفه است. اصطلاح «هزينه براي هر هزار نفر» (غير مجاز مي باشدt-Per-Thousands)، اصطلاحي معروف است. به اهنگاميكه شما بازار سرمايهگذاي خود را در
خريد تلويزيون شهري مشخص كرديد و مخاطبان شما معلوم شد،
تلويزيون شهري بهطور غير قابل باوري مقرون بهصرفه است. اصطلاح «هزينه براي هر هزار نفر» (غير مجاز مي باشدt-Per-Thousands)، اصطلاحي معروف است. به اين معني كه با كمترين هزينه ميتوانيد هزار نفر از مخاطبانتان را به وسيله تلويزيون جذب كنيد. متوسط تماشاي
تلويزيون شهري در ايران در بين خانمهاي خانهدار و كودكان ۴ تا ۵ سال بين ۴ تا ۵ ساعت در طول روز است. بنابراين اين افراد نزديك به ۱ ساعت به تماشاي تبليغات
فروش تلويزيون شهري ميپردازند. همانطور كه ميبينيد هزينهي زيادي براي ارتباط با مخاطبين به وسيله
تلويزيون شهري نياز نيست.ين معني كه با كمترين هزينه ميتوانيد هزار نفر از مخاطبانتان را به وسيله تلويزيون جذب كنيد. متوسط تماشاي
تلويزيون شهري در ايران در بين خانمهاي خانهدار و كودكان ۴ تا ۵ سال بين ۴ تا ۵ ساعت در طول روز است. بنابراين اين افراد نزديك به ۱ ساعت به تماشاي تبليغات تلويزيوني ميپردازند. همانطور كه ميبينيد هزينهي زيادي براي ارتباط با مخاطبين به وسيله تلويزيون نياز نيست.